Wednesday, September 30, 2009

Raye 2009

Raye thn 2009 xbyk beze dgn thn2 sblum ni jus kurang kemeriahan raye skit sbb thn ni 21/1/2009 mak mertua aku meninggal dan 03/06/2009 atuk yg pling sporting gile dgn aku dlu pun dah meninggal. So byk mende yg Tok aku xnak buat sbb ingatkan arwah. Thn ni spatutnye giliran balik Perak tp tpakse aku blk Pahang jgk sbb Tok aku keseorangan nak siap tuk raye. Byk persiapan aku yg uruskan seme Tok aku lebih byk memasak ape yg aku bli je...dia xnak meriah sgt katenye. Mmg sedih ler pagi raye tu..huhuhuhu
Pagi Raye Ma aku dtg umah Tok pas smayg raye. Adik aku Epiey sdondon dgn Ma plk dpagi raye ni..
Pastu duk amik gbr dgn Adik aku yg Bongsu Awie.

Then turn 2 beradik yg xsabo nak raye pepagi kol 6 dah bangun...smangat btui nak raye ank2 aku ni.
Nila Tok aku yg suke sgt klu aku anak beranak blk kg terutama ade nye Anis yg rapat dgn Arwah Aki ....huhuhuh sedih gile sampai xtahan aku menahan air mata tgk Tok aku pg raye dlm keadaan yg serba kekosongan dlm hidup .

So turn kiteorg ank beranak duk amik gbr yg ke bape kali ntah..hehhe

Salam Aidilfitri dr kami sekeluarga.



Anis time blk kg mmg xpenah berenggang dgn Ayah Ngah nye..

Ni muke org raye sakan 2009.

Sibuk aku siap ank2 ayahnye plk duk sibuk amik gbr aku dgn ank2.

Abaikan muke yg selenge di pagi ye..

SELAMAT HARI RAYE TUK SEMUA YG MENGENALI..nanti tgu invitation OPEN HOUSE umah AYIE ye..

0 comments:

Post a Comment