Monday, October 26, 2009

Bersuke Ria

Ari mgu bru ni mmg xde planing pun g mane2 tp sbb bosan duk umah sje so aku ajk hubby aku g carefour...planing jus nak servey vacuum kat umah aku , tp beseler namepun pompuan. Lain yg diservey lain yg dbli wlaupun tgh sengkek xdpt gji lg ni..huhuhuh

So sje belek2 itu ini, part yg best g tgk baju2 baby mmg aku naik sawan skit...bukan aku gile ye, tp tlebih xcited sampai rase nak rompak tempat baju baby sbb cute gile...oleh kerna aku sengkek tpakse ler duk mrengek kat abg aku mtk blikan bju tuk ank dara aku 2 org tu..

sekadar hiasan smate2 ye....

Yg dbli hanye baju ank2 2 psg dan Sushi yg best kegemaran aku...blk umah mmg penat giler so mandi2 trus tdo sbb kekenyangan...mmg ari smlm seharian kiteorg duk kat Carefour dah mcm penduduk tetap plk..asyik muke kiteorg je duk kulu kilir ats bwh..tula name nye shoping xbrape shoping...



0 comments:

Post a Comment