Friday, February 19, 2010

Zaman & Thn Berubah..

Mmg dah lame giler xupdate Blog sbb dpt PC merangkak taip..(lg laju semut jln dr pc aku ni, eeeeee..tension dpt Bos kedukut tahap tahap siku bernanah ni). So mmg mls nak tekan keyboard kat Blog yg akan buat aku tension nak taip pepanjang..Byk sgt cite yg Best nak cite tp dah btahun rasenye simpan so dah mls nak taip dah..so aku letak gbr jela nanti. Lain kali tetibe aura rajin aku muncul lg nanti aku cite panjang. Thn dah berubah dan ramai kwn2 aku nak tamatkan zaman bujang katenye umor dah lewat skang lg 2 thn dah nak jangkau NO 3..so nonononon to pending wedding anymore. sme nak kawen tp calon plk xsesuai ler, muke xensem ler, xde kje tetap ler, xabis knl lg perangai ala setan ler, kekasih org ler tp jgn laki org ye....so mcm2 ler yg xsesuai so cmane nak con't dgn kawen..so tpakse ler pending lg stahun slagi xjumpe yg btui2 mengikut kesedapan ati. Tu terserah ler kat korg, tu diri korg. Klu btui JDOh korg thn 2010 ni alhamdulillah, klu yg blum cube lg Thn hadapan. Insyaallah, berkat usaha gigih lg padu (mcm nak jwb pekse je kne usaha gigih..hehhe) adenye JDOH korg.Usaha tangga Kejayaan. Okler CON'T dgn gbr zaman tbaru yg ku ade..............
Kedatangan kami ke Lumut PErak..
Oleh kerna takutkan kude dpr amik gbr dr jauhpun kire ok ler.
Pantai Lumut yg mmg sesak giler..
So tlanjur bcuti kiteorg g ler Spupu Hubby aku tunang.
Ank2 buah hband aku...
Org dah abis majlis bru kiteorg sampai.
Xdpt naik kapal duk eksen tepi pagar kat bot pun jdiler.
Nila spupu hubby aku yg bru btunang dgn Org Perlis bru2 ni..

0 comments:

Post a Comment