Tuesday, May 18, 2010

Tag Kpida & Acik Yg dah Zaman Batu...huhuh

Toce ler Kpida tuk Award yg zaman kurun berbalas zaman batu gak nye tp xdjwab kerna kebizian melampo katekan.... yg penting wlaupun xpenah jrg2 d'update bleh ler kire lawo uhukhukuhku..hehhehhe




Peraturannya;-

1. buat n3 ttg award cantik nie ( DONE )



2. copy badge Beautiful Blogger Award (DONE jugak)



3. say THANK YOU and LINK BACK kepada pemberi award pd entri anda. (DONE lagik)



4. senaraikan 15 penerima blogger award seterusnya.

-SESape ler yg kat BLOG SUKE TGK TU...rasenye xsampai pun 15 tp xpela dr xde lsung..




Ni dr Acik yg mmg kurun kebile pun aku xingat sbb dlu aura update blog xde..skang bru mjenguk blk...



1 - FIVE NAME THAT PEOPLE CALL YOU....

•Ayie - panggilan zaman skolah sampai ke skang oleh rakan2 sperjuangan karat dr skolah Dato' & stengah org yg bru mengenali ku yg mulut becok ni..hehhehe
•Liza - formal skang oleh org2 yg mengenali aku....

•Ayang - dpanggil oleh org special saje aka CIK ABANG aku ler, sape lg (*nak kne sepak ke org lain nak pgl..)

•Klong-tuk sedare mare dan adik beradik aku.........sbb ank sulung katekan...uhukuhukhuhk..

•Liza burung HAntu- ni zaman caca marba yg suke nak ejek aku klu skang ade lg mmg nak kne sepak dgn aku ler...jd lupekan ape yg tsirat kat kepale LUtut tu yek..



2 - FIVE IMPORTANT DATES IN YOUR LIFE....
•Hari lahirnye aku ke Dunia 27 Apr

•06/02 Anniversary aku

• My Hubby Besday 26/01
•Besday Princess aku 21/11 (Alya) & 03/05 (Anis)


•Besday Family dan rakan2 yg tsayang...............



3 - FIVE THING YOU DONE YESTERDAY....
•Kerja opis yg xpenah abis sambil duk main FB

•Blk umah tgk SHAH JEHAN

•Masak kat umah dan mkn

•Basuh kain kemas umah

•Ajr Alya kaler buku dgn wat kad Teacher's Day dan TIDO........


4 - FIVE WAYS TO BE HAPPY....
•Dengar ank2 gelok sambil bcerite aktiviti seharian dorg

•Duk sembang sambil mengumpat dgn laki aku..heheheh

•Tgk umah keadaan bersih dan teratur

•Shoping

•TIDUR yg ckup


5 - FIVE FAVOURITE MOVIES...
•Ape2 je cite yg penting xbuat aku tensen ble nengok...



6 - FIVE FAVOURITE HOBBIES....
•Bertenet

•Mkn

•Shoping

•Main dgn ank2

•Masak wlaupun thu xsedap...



7 - FIVE FAVOURITE PEOPLE....
•Family aku

•Rakan2 aku

•SEdare mare yg bukan kaki mngutuk org..

•Mcik aku

•Org yg pandai bdikari sdiri bukan suke bgantung dgn org lain..



8 - FIVE FAVOURITE PLACES FOR VACATION....
•Tempat yg sejuk

•Yg tenang xde bunyi sibuk kete motor ke

•Mane2 jela yg penting aku xtensen.




9 - FIVE REASON YOU ANSWER THE SURVEY....

•Aura terajin plk ade..

•sbb dah di tag
•tgh bosan

•Sbb ape2 jela


10 - FIVE PERSON TO TAG..JENG! JENG! JENG!

•SEsape yg suke pecah otak rase nak jwb soklan..


Time kaseh sbb tag den yg mmg xrajin nak update blog ni...TERIME KASEH>>>

0 comments:

Post a Comment