Monday, July 13, 2009

Bz Tahap Gaban

Mmg bz gile dr ari Khamis mlm sampai ari Sabtu...*tetibe je ckp bz kan mcm la aku ni Yb ke Perdana Menteri.. xdela ni Housewarming umah Si Nore ni, aku ler chef yg tak btauliah msk tuk dia...*klu tak sedap lain kali ko msk sdiri ye nyah...hehehheh..
Ni kire dah lame la jgk kiteorg sampai, ingatkan yg pling awal ropenye ade lg yg pling awei...ishishish..cian btui tgu mkanan xsampai2 ye...
Ni kire part dmana start amik gbr..abis le ank2 aku jd model ye... *bukan model bikini ye, ni model TV yg tetibe BISU..ehhehehehhe
Ni Anis tetibe minat plk dgn si Mamat ni..*maaf ler aku xknl sape bdk montel yg pegang ank aku, ape yg dia umpan tah sampai Anis nak kat dia..

Aku rase, aku thu sbb Anis minat kat dia maybe sbb kamera tu sbesar muke Anis tu yg dia taksub kat Abg montel tu..*ye ke dik..hehheh..nanti besar kwen dgn photographer kaye ye..hehh
Ni Gadis2 ayu yg telah btungkus LUMUT msk2 kat Nore ni..kne kasi tropi ni...
Ni sin ank ku Anis duk amik gbr..
Tetibe ade gbr kucing itam ni kat dlm kamera...ni yg duk main dgn org kat dlm umah ni..

Bukan nak amik gbr kucing tu yg sbenarnye, nak amik gbr bakul sampah cik Nore..*tu bkul kain ye yg dletak plastik itam..sguh kretip korg ni..hehhe
Menu nye LONTONG, SPAGETI, MEE HOON GORENG, POPIA GORENG, PUDING BUAH, BUAH TEMBIKAI..klu ade yg slebihnye adela tu ...
Ni RYN yg bru aku jumpe, sblum ni duk tgk blog je. Ni secare live ye, duk dekat je umah aku dgn Ryn nye umah kat Subang je, klu jerit pun bleh dgr..*npk sgt xlogik, ingat umah pkai tin besi gak nye gtung dgn tali...

Abis duk btungkus lumus ari Sabtu, so ari Ahad aku bwk ank aku main kat playground kat umah aku..hhhe

Sekian saje story ari minggu aku..terime la flying KICk Anis..wachaaaaaaaaaaa..huhuh


3 comments:

Fida said...

Miahaha! Gelak jahat dulu...
Budak itu adalah 'x' Acik!
Namanya Shafiq a.k.a Bam....
Acik, sila jangan marah!

Arechick Lana said...

ex acik??mwahahahahhahahahah

guling2 gelok sampai pengsan.

tp pakwe x jadik si shidah..wakakakaka
gelok2 jahat jgk.

alieza @ ayiez said...

Lor ye ke Bam, idok thu ler teman. Nape Nore xsyok kat dia..encem pe plus extra size tp sepadan ler dgn nore(jahat aku nyah..ampunnn)..hehhe

Post a Comment