Wednesday, July 1, 2009

Hari Minggu

Ari minggu planing g jln umah Adik Ipar ku sbb ade Besday ank dia yg ke 4 thn. Sblum kiteorg g mestila duk kelam kabut siap dlukan.. Ni aksi ank2 ku bla dah siap tp xtukar bju lg...*abaikan almari yg belakang tu, sbb xsempat nak tutup..heheheh..(npk sgt serabai gile)
Ni pulak adegan perebutan nak bgambar..so adela zikzak skit gbrnye..
Ni dah dpt gbr Anis sorg tu yg mcm taksub nye nak amik gbr... *asl lopong dik, kan dah mkn..jeg msuk lipas kang..hehhe
Senyuman mesra dr Anis.........MUAHHHHH
Dah abis Anis, Alya la plk... *asl la kYong ni duk cium katil tu. Org amik gbr kat dpn yg pandang bwh asl...
Aksi spontan ank2 yg duk bgambar...
Adik senyum senget plk....
Ni kire dah siap pkai seme. Timing nak kuar dah kne amik gbr ok.......
Tu je aktiviti mgu ku......

2 comments:

Fida said...

Senyum senget tu yang mahal, Ayie oooi..... hehehe!

alieza @ ayiez said...

OOO mahal ye...xpela yg penting gigi cantik...eheheheh

Post a Comment