Monday, June 8, 2009

Al-Fatihah buat Arwah Datukku yg tersayang

Betul org ckp seme org idup akan mati dan inila yg jdi kat family aku ari Rabu, jam 5.00 pagi perginya Arwah Datuk ku yg tersayang ke rahmatullah. Pepagi 5.30, Mteh aku kol btahu Aki aku dah xde (ape lg mraung xckup umah la aku)huhuhuhu...pastu Anis bngun dgn Alya, cepat2 mandi kemas beg seme kiteorg btolak ke Kg dgn adik aku yg bongsu. Sampai sana org tgh mandu jenazah dan tgh tgu kiteorg je sampai dgn KL. Sempatla aku tgk muke Aki aku yg terakhir sesame dgn ank2 aku...tenang je mukenye sampai aku mmg xtahan sebak sampai skang. Nila bermula nya org2 yg aku syg pergi buat selame2nye. Bulan 3 thn ni jgk Ibu mertua akupun sudah pergi ke Rahmatullah dan disusuli Aki aku..huhuhuhuhu...sedih sgt shingga kmane2 aje aku akan rase sebak xkisahla tgh mkn ke tgh duk wat kje ke mesti tetibe aku sebak..Ya Allah kuatkanla iman ku dan tetapkan lah iman ku...Amin..

Ni gbr Nenek aku yg sguh sabo melayan kerenah Arwah Aki aku. Smlm aku blk pun dia menangis sebak. Klu aku dekat dah lame aku duk kg je temankan dia, nak wat cmane jauh. Mungkin satu ari aku akan bwk Tok aku tgl dgn aku kat cni. Insyaallah..........Cayok2 Tok..

5 comments:

Fida said...

Semoga rohnya dicucuri rahmat.....

alieza @ ayiez said...

Time kaceh k.Pida..

ryn's said...

alfatihah..salam takziah buat ayie sekeluarga..tabahkan hatimu wahai ayie..

anik said...

Takziah untuk Ayie..sabor bebanyok..semoga rohnya dicucuri rahmat olehNYA..amin...

alieza @ ayiez said...

Time kaceh seme atas skongan padu..

Post a Comment