Tuesday, June 23, 2009

Majlis Kawen Kawanku

Majlis ni dah lame tp mmg aku suke tunjuk blk sbb dlu aku xde blog sdiri..oleh kerna skang dah ade mestila ade cite yg best aku nak cite kan..*klu xnak bace pun xpe sbb ni utk diriku sendiri..huhuhuhuh

Time kawen Anik, duk tersipu2 aku sbb dtg lambat..Anik plk kat 10 kali kol aku..mcmla klu aku xde dia xkwen..*dah jd mak byung pun ko skang.. Sampai2 trus aku sibuk nak amik gbr dgn Anik..Anis aku tglkan sbb susahla bwk dia msuk surau...so dia duk kat umah je dgn Tok aku...Ni lepas dah nikah ye...sengih abg anik sampai ke telinge..*akhirnya mlm ni dlm sejarh..kuangakuangaku Tamat kisah nikah, so skang time dia sanding,,,,,,time nikah aku sorg je dtg ye, yg lain seme kne g skolah tambahan ari mgu ye..*ye ank2
Time sanding Anik dah ngandung tau...baik seme nak gbr dgn abg polis kne duk tegak..asl plk cik nore tuk duk repair tdung aje kjenye...*oooooo lupe plk aku ramai btui abg pedang panjang ari tu, tu yg duk repair ape yg ptut je CIK NORE tu

Moge kekal hingga ke akhir hayat..... Tetibe aku tgk ade org tlebih tinggi plk...*mkn kacang panjang lebih kot time kenduri tu (ade lauk kacang panjang ke time tu????????

Ni adik Anik yg sanding skali dgn dia..kiteorg dpt jumpe Zura jgk...ramaila kenalan yg dtg time Anik kwen tu, yg penting rumah ko Anik umah kiteorg..*sesuke je amik jag dgn gelas pastu xtau nak simpan...blk seme mlenggang dgn mharapkan akan ade org tlong kemaskan (mmg xleh wat menantu btui) Diakhiri gbr Anis yeeeeeeeeeee.........
Yg lain2 dlm gbr tu yg blum kawen sahutla cabaran mengejar TAHUN 2010....YEEEEEE..

3 comments:

anik said...

ehehehe...apa pun mekasih sebab ko dtg nikah aku, sanding aku...aku amat menghargainya..ceh2..

Keicar Team said...

yg tinggi cam model tu aku ker??apasal cantik sgt??apasal??apasal???!!

larikkkkkk!!

alieza @ ayiez said...

Lorrrrrrr..model ke????aku ingat tukang repair lampu pelamin Anik...hehehehekuakngaua

Post a Comment