Tuesday, June 2, 2009

Gelagat Si Kecik

Ni gelagat ank2 ku yg mmg excited klu nak bgbr pastu siap nangis2. Cian anak ku yg kecik sbb kne buli dgn k.Yong nye..sbb dia kecik jd mmg kne buli jela. Mls nak cite pjs so tgk jela gbr Alya & Anis terbaru.





Ni bru start bergambar sambil mkn biskut kering (cian ank2 aku mkn biskut kering je) Ade sesape nak derma biskut ke....

Ni tgh sronok knon sbb Kyong nye duk sbelah geli2 kan dia,,






Yg ni la tragisnye sbb kne buli dgn Kyong nye..nangis xckup ruang umah la dgr nye sampai ke luar umah dgr nangisnye (mesti ingat aku dera anakkan) Xde makne aku nak dera, ni kes Kyong nye tlebih peluk.


Ape lg dah buli kne pujuk la pas kne marah dgn Ayah nye. Adik nye mcm redha walaupun kne peluk lg, sbb kyong cium dia.

5 comments:

acik said...

anis sangat tomeiiiiiiii...cam saya!hahaha

Fida said...

Ini sudah lebey, asal org comey saja, kamu mengaku macam kamu!

ryn's said...

comelnye...geram btul tgkla...huhuh...

Anonymous said...

nyah...aku nak anak gak....(nore)

alieza @ ayiez said...

time kaceh la..berkat usaha gigih ku (hehhe) dptla si Anis ni (kan k.pida)tetttttttt...utk acik & Nore cepat2 kwen jgn nak tgk ank org je tomey. Dah kwen cepat proses..hehehe

Post a Comment