Tuesday, June 9, 2009

Hari Kawen

Hari Ahad sblum aku blk Kl sempatla duk g umah sedare mare kwen.. Ni Anis dgn Tok Aboh nye kat umah ipa. Mjur pg tu ujan so xdela panas sgt, so ank aku still bleh maintain.


Ni dah tahap aku panas ye sbb tgu lame nak amik gbr dgn pengantin...(nape npk aku makin tembam ye, ni nak kne diet ni)..cayok..cayok..
Nila Ipa dgn Wife dia. Org tgh mkn pun sibuk abg aku nak amik gbr (ntah2 pengantin ckp aku nak mkn pun xsenang nak amik gbr)...


Ni kwn aku zaman skolah rendah namenye Hamidah Wahab (ops sori sesuke je ckp hamidah wahab) Hamidah Bakar ye. Dia nipun bru kwen dan ngandung 6 bln...
Pas blk dr umah org kwen, Anis trus kire tangge umah Tok Wan la. Sbb pastu kiteorg dah nak blk KL.

Ni gbr spupu aku yg laki kwen. Kiteorg dah lame xjumpe so ari Ahad tu bleh la seme jumpe sdare mare belah Abah aku yg kat Kelantan. Pas abis seme mkn aku blk kemas brg kiteorg trus blk KL.

0 comments:

Post a Comment